بازخوردهای ایران‌پلاست پس از پایان نمایشگاه مشخص می‌شود

بازخوردهای ایران‌پلاست پس از پایان نمایشگاه مشخص می‌شود
(چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۴) ۱۵:۰۴

مدیرعامل ماشین سازی فرمانی با تاکید بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان شرکت کننده در نمایشگاه‌ بین المللی ایران‌پلاست گفت: دستاوردهای این رویداد برای شرکت ها پس از نمایشگاه نمایان خواهد شد.

مصطفی فرمانی مدیرعامل شرکت ماشین سازی فرمانی (آسیاپلاستی) در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست در تهران در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: شرکت ما سی سال قبل فعالیت خود را شروع کرده و در حوزه تولید خردکن‌ها و شریدرها فعال است. ما به صورت غیرمستقیم و مستقیم در مجموع با ارتباط با چهار کارگاه، بیش از 125 فرصت اشتغال ایجاد کردیم که 25 نفر از آن‌ها مستقیماً پرسنل شرکت ما هستند.

وی با اشاره به اینکه برای بار هفدهم در این نمایشگاه از سوی آسیاپلاستی شرکت شده است، گفت: ما تنها دو دوره از نمایشگاه ایران‌پلاست را غیبت کردیم و در مابقی نمایشگاه‌ها حضور داشتیم زیرا برای ما بحث حضور و در معرض مجموعه‌های مشابه دیگر قرار گرفتن، اهمیت خاص و ویژه‌ای داشته است.

فرمانی تاکید کرد: برای شرکت‌های تولیدکننده با فناوری نسبتاً پیشرفته کشور، حضور در نمایشگاه‌های بین المللی اهمیتی ویژه دارد، لذا ما در برگزاری این نمایشگاه‌ها همواره توصیه کردیم که نمایشگاه به فصل پاییز و ماه‌های مهر و آبان منتقل شود. ضمن اینکه تبلیغ کافی برای نمایشگاه‌ها صورت نمی‌گیرد. در دو سال اخیر کمتر بنرهای تبلیغی سطح شهری و بین شهری مشاهده شد که انتظار می‌رود بیشتر کشور به چنین نمایشگاه‌هایی افتخار کرده و آن را تبلیغ کند.

این فعال کارآفرین تاکید کرد: ما معتقدیم که امسال و سال گذشته علیرغم همه مشکلات توانستیم در همین نمایشگاه ارتباطاتی ایجاد کنیم که نتایج این ارتباطات پس از پایان نمایشگاه خود را نشان خواهد داد و تجربه به ما ثابت کرده که ارتباطات خوبی در زمینه کسب و کار به میانجی چنین فضاهایی شکل می‌گیرد. البته باید گفت که خوشبختانه نسبت به سال قبل کاهش استقبال از نمایشگاه ایران‌پلاستی نداشتیم.

تعداد بازدید : ۹۲